Готелі Туреччини вигадали новий «головний біль» для туристів і туроператорів.


Туристи та туроператори в Туреччині спостерігають за новим трендом - динамічним ціноутворенням у готелях, яке залежить від попиту і все частіше застосовується. Цей підхід, який вже добре відомий у авіакомпаніях, починає набирати популярності серед готелів. За думкою фахівців, це може стати проблемою для туроператорів і турагентств.
«Проте ця тенденція вже незворотна: готельний бізнес стає все більш динамічним з точки зору заповненості та цін. І, отже, він стає більш непередбачуваним», - зауважують у матеріалі.
Зміна стратегії бронювання в Туреччині визначена розвитком технологій дистрибуції та зміною підходу багатьох готелів до співпраці з туроператорами. Це ускладнює задачі як для туроператорів, так і для турагентств, оскільки ціни постійно змінюються, а угоди на п'ятницю можуть бути застарілими вже в понеділок.
Нова система ціноутворення вже призводить до того, що туристи розглядають альтернативи для свого відпочинку, уникаючи поїздок до Туреччини. Навіть місцеві мешканці переглядають свої плани через високі ціни в курортних районах. Ця ситуація загрожує популярності турецьких курортів, які можуть втратити привабливість для туристів.
У Туреччині в готелях починає діяти динамічна система ціноутворення, яка залежить від попиту. Це ускладнює життя туристів і туроператорів, які можуть стикатися з несподіваними змінами у цінах і умовах бронювання готелів.
Читайте також
- Теракт у Дамаску: смертник підірвав себе під час служби в церкві, десятки людей загинули
- Про що непокоївся Трамп перед ударами по Ірану: подробиці від CNN
- Окупант двічі приїздив на війну в Україну та заробив мільйони
- США закликають Іран до переговорів та застерігають від «найбільшої помилки»
- У Франції чоловік намагався влаштувати «весілля» із дев’ятирічною українкою
- Удари США по Ірану: українське МЗС зробило заяву