Клієнти втрачають гроші з рахунків — що радять в Ощадбанку.

Клієнти втрачають гроші з рахунків — що радять в Ощадбанку
Клієнти втрачають гроші з рахунків — що радять в Ощадбанку
Клієнтам "Ощадбанку" нагадали про процедури в разі шахрайських списань з їхніх рахунків. Банк порадив звертатися до правоохоронних органів у таких ситуаціях, але обіцяв надати додаткову інформацію. Одна з постраждалих осіб повідомила, що втратила кошти через шахраїв, але ніхто не зміг допомогти з цією проблемою. Представник банку пояснив, що шахраї можуть використовувати конфіденційну інформацію клієнтів для списання грошей, і закликав уникати надання такої інформації. Також було наголошено, що клієнти не повинні вводити конфіденційні дані в чат-боти чи на підроблені сайти, оскільки це може призвести до втрати коштів. У разі шахрайських списань клієнтам "Ощадбанку" радять звертатися до поліції або кіберполіції та надавати всю необхідну інформацію для розслідування. Банк обіцяв сприяти у проведенні розслідування і надавати необхідну інформацію за запитом правоохоронців.

Читайте також

Реклама