Перехід на євроколію коштуватиме Україні десятки мільярдів - естонський міністр.


Зміна ширини колії з російської на європейську становить виклик для України і потребує значних фінансових зусиль. Про це заявив міністр інфраструктури Естонії Владімір Свєт у своєму інтерв'ю Укрінформу.
«Це ще один виклик для України, оскільки зміна ширини колії потребує значних фінансових витрат. Це нереально. Я думаю, що нам разом потрібно подумати, як зробити цей процес ефективним, як забезпечити належну технічну підтримку і захистити залізницю від можливого ворожого використання», - зазначив він.
Свєт також відзначив, що Естонія також стикається з проблемою різних ширин колій, використовуючи російські колії стандарту 1520 мм, і в той же час будує сучасну Rail Baltica від Таллінна до Польщі.
Міністр інфраструктури пояснив, що насправді країни Балтії та Фінляндія не планують змінювати ширину колії, а замість цього побудують нові залізниці з використанням європейських стандартів і думатимуть, як не допустити можливого використання залізниці ворогом.
Естонський урядовець позитивно оцінив приєднання України до Транс'європейської транспортної мережі TEN-T і відзначив, що це дозволить з'єднати залізничні зв'язки країн Балтії з Україною.
Читайте також
- "Мертва зона" змушує росіян атакувати малими групами
- Росіяни бояться українського десанту на Кінбурнській та Тендрівській косах - Сили оборони
- Ворог атакував Київ дронами та ракетами: наслідки "прильотів"
- Операція під прикриттям: CNN дізнався, як у Трампа готували удари по Ірану
- Трамп відправив Келлога до Лукашенка вирішувати "українське питання": NYT розкрило деталі
- Іран готовий перекрити нафту усьому світу після удару США: що відомо